piątek, 1 lutego 2013

Jesień zimą

Jakiś dziś taki senny dzień. Za oknem aura przypomina bardziej jesień niż zimę. Silny wiatr wieje, jest szaro i ponuro. Nic mi się nie chce, jestem niewyspana, zimno mi i ogólnie humoru brak.
Mała dziś się sama sobą zajęła, co zdarza się dość rzadko, bo zazwyczaj potrzebuje kogoś do zabawy.  Tym razem uwagę jej zajęły klocki, które dostała od swojej Chrzestnej. Budowała z nich chyba domek dla kucyków Pony. A potem klockami piesek się też zainteresował i też chciał się pobawić :)
Dajcie mi trochę popracować ;)



Wymęczona poszła spać a ja w tym czasie zajęłam się obiadem.

Dziś na obiad serwuję:
PIERŚ Z KURCZAKA W SOSIE Z SUSZONYCH POMIDORÓW
Składniki:
4 filety z piersi kurczaka
1-2 łyżki oliwy z oliwek (można użyć tej z pomidorów suszonych)
5-6 ząbków czosnku, pokrojonego w cieniutkie paseczki
1 szklanka białego wytrawnego wina
2/3 szklanki śmietanki kremówki
1/2 szklanki suszonych pomidorów w oliwie, cieniutko pokrojonych
garść świeżej bazylii

Wykonanie:

Piersi kurczaka umyć, dobrze osuszyć, lekko osolić i popieprzyć. Rozgrzać oliwę na sporej patelni i obsmażyć na rumiano z obu stron. Dodać czosnek i jeszcze chwilkę smażyć uważając aby czosnek się nie przyrumienił za mocno. Dodać wino, śmietankę i pokrojone pomidory - zagotować. Przykryć patelnie, zmniejszyć ogien i dusić chwilę, około 3-5 minut. Mięso wyjać na talerz, zwiększyć ogień pod patelnią, dodać bazylię do sosu i chwilę gotować aż sos zgęstnieje, około 2-4 minut. Przyprawić sos do smaku solą i pieprzem, polać filety i podawać.


W czasie gdy robiłam obiad mój piesek bacznie pilnował domu, obserwując przez okno balkonowe wszystko co się dzieje na podwórku. To prawdziwy stróż!

"Ja tu pilnuję"
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz