środa, 18 września 2013

Bilans 2 latka

Poszliśmy z Zuzią na bilans dwu latka! mała rozwija się bardzo dobrze, Pani doktor śmiałą się że z tym wzrostem spokojnie mogłaby iść na bilans 4 latka :) Coś w tym jest, bo jak kupuję jej ubranka to wybieram na 3-4 lata, bo na 2 to były zdecydowanie za małe! Potem odwiozłam ją do cioci, a sama poszłam na swoje badania. Na szczęście wyszły dobrze i trzeba szukać przyczyn bólu gdzie indziej - pewno tarczyca nawala znowu! Po badaniach wróciłam do domku i zasiadłam do pracy. To już 3 dzień, a czym dłużej siedzę nad pracą tym więcej dostrzegam roboty. Zrobiłam sobie plan pracy i zamierzam się go trzymać. jeśli się uda to w przyszłym tygodniu powinnam skończyć. Wypadły mi dwa najbliższe dni, bo Zuzia nie idzie do żłobka i będzie ze mną, a przy niej nie da się pisać pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz