sobota, 22 lipca 2017

więcej wypoczynku

Na wczorajszej wizycie u lekarza okazało się że wyniki badań są niezbyt dobre i dodatkowe mam zlecone, żeby sprawdzić czy jest rzeczywiście bakteria i jeśli tak to jaka. Skróciła się też szyjka, jest w normie, ale mam bardziej wypoczywać i więcej leżeć. Rzeczywiście ostatnio się nie oszczędzałam, ciągle coś robiłam i zapominałam o odpoczynku.
Dzieciaczki już duże - po ok. 1600g, razem daje sumkę, jaką miała Zuza w momencie urodzin!!
Mój lekarz ma w sierpniu urlop i modlę się by wytrzymać do jego powrotu i by nic niespodziewanego się nie działo.
Zgodnie z zaleceniami dziś więcej leżę i wypoczywam, staram się skupić na czymś innym i próbuje czytać, ale jakoś marnie mi to idzie. Nie umiem się skoncentrować i po chwili już nie wiem co czytałam..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz