sobota, 8 czerwca 2013

Urodzinki mamy :)

Dziś mama moja ma okrągłą rocznicę urodzin :)
Wszystkiego najlepszego dla Ciebie mamusiu :)
Dziękuje za wszystko...



Z tej okazji pojechaliśmy po pracy złożyć życzenia. A moja Zuzia śpiewała Sto lat! Byłam z niej taka dumna, że dobrze mówić nie umie a zaśpiewała dla babci sto lat! Potem przyszedł jeszcze wujek, ale niestety my musieliśmy uciekać, bo mała zrobiła co nieco do pieluszki, a zapomnieliśmy ich wsiąść ze sobą.
W domku szukałam niezbędników wakacyjnych na strychu, ale zamiast nich znalazłam kokon szerszeni! Na szczęście dopiero był w budowie i Kamil zniszczył go i zamoknął okno na strychu, by już nie wlatywały. Coś te zwierzęta upodobały sobie nasz dom. Z wyboru mamy psa i królika, a poza tym sporo nieproszonych gości: ptaki, pajączki, komary (cała chmara), muchy, mrówki, pewnie są gdzieś myszki (na szczęście jeszcze nie widziałam), czasami do płotu podchodzą sarny i zające i psy sąsiadów (chcą poderwać moją Eseczkę), a teraz jeszcze szerszenie! Tego już za wiele!!!
Czuję się zmęczona! Cały tydzień pracy, a jeszcze doszedł pracujący weekend, a po nim znowu 5 dni pracy! Dobrze, że dziś Agatka szefowała, to udało się trochę wcześniej skończyć i dzięki temu miałam czas na zakupy przed wakacyjne!Bo za tydzień zaczynam urlop! Odliczam już dni :)))))

Na zakończenie dnia będzie piosenka  "Aaa kotki dwa" - oczywiście w wersji Dudzi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz